alvamsptjejen

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Alva ♥ - 27 februari 2012 18:37

Nu har jag fixat en super cool bild. Med en bild på en buildaber. Jag gillar Buildaber så jag skrev att jag gillar dom  

      


D

Det kanske inte syns men det står Buildaber äger!






Av Alva ♥ - 27 februari 2012 18:19

Ja, som ni vet hade jag lite problem med bilden på Buildaber kläderna. Men nu hitade  jag  

bilden. Nu när jag hitade den så pasade jag på att fixa den lite snygg på picnik.com                                                        

Här är bilden: 

 

Om ni vill söka på den på Buildaber sidan så heter den Bff lila kläning med huva 149,00 SEK

Man hitar den även på Outfits 

Tjaoo...



Av Alva ♥ - 27 februari 2012 16:50

Jag har en Buildaber som heter Felicia. Jag ska få köpa kläder för mina pengar.

Man kan köpa kläder på Buildaber.se Allt är sjukt snyggt. Man vill ha allt.

Här är nåra favoriter:


Ja, det blev lite strul med bilderna Så tyvär blev det inga bilde men kanske lite senare

ja elr nån annan dag ;D 

Tjaoo...

Av Alva ♥ - 27 februari 2012 16:50

Jag har en Buildaber som heter Felicia. Jag ska få köpa kläder för mina pengar.

Man kan köpa kläder på Buildaber.se Allt är sjukt snyggt. Man vill ha allt.

Här är nåra favoriter:


Ja, det blev lite strul med bilderna Så tyvär blev det inga bilde men kanske lite senare

ja elr nån annan dag ;D 

Tjaoo...

Av Alva ♥ - 27 februari 2012 16:15

Jag tyvärr handlar inte detta om msp om ni inte är jordgubbar? 

Jag & Meia ( http://mejjsy.blogg.se/ ) kladdade lite, det blev sjukt snyggt enligt mig!!!

Här är bilden:

 

Snyggt? :D

Kommentera, Bilden är gjord på:

PICNIK.COM 

Presentation


Hej, Det är Alva.R ifrån Msp som det kallas!
Min blogg handlar om mitt msp liv, Jag skulle bli glad om du gav en komentar eller, du kanske har lust att fråga en fråga, Vem vet... (?)
Ha det gött Mvh Alva.R ♥


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards